Offline ?!? Nee....

!!!SOME FILES AND TEXT HAVE BEEN REMOVED!!!

Aşa se pare. Am fost offline din toate punctele de vedere. Mulţumită providerului care a făcut tot posibilul să am timp de petreceri.

Tot în mini-vacanţa asta am avut parte şi de un mic examen, unii spun că e mare că doar e bacalaureatu. Mi se rupe! L-am luat şi pe ăsta. Greu, greu, dar l-am luat.
Mulţumesc doamnei profesoare de matematică că dacă nu mă chinuia anu ăsta nu luam la mate.
Cât despre limba română şi măsurări electrice... să le *** !
Şi la final mulţumiri speciale doamnei profesoare de engleză pentru că nu mi-a pus absenţele în catalog ci au rămas pe caietul ei. Danke! Adică Thank You!

Acu mă bag la un şah pe net. Ne mai scriem după data de 2 august când mă întorc de la munte.
Că cică tre' să plec la munte, asta datorită muistului, cretinului, prostului, ăăă... pula mea... de vecin beţiv!

Forţa Rapid că am auzit că a câştigat nu ştiu ce.... rahat.

Şi îi rog pe toţi ce îşi găsesc articolele în Promovare! acolo să adauge codul respectiv sau articolele lor vor fi şterse din listă. Termenu e 3 august!

Sănătate şi un călduros la mulţi ani celor ce îşi serbează ziua de naştere când are chef!