Traffic Trafic ăă circulaţi vă rog!

Conform trafic.ro poţi ajunge la mine dacă scrii pe google:
"program bac 2007" - am programu. deci presupun că cei care au căutat au şi găsit.
"reclama becks" - reclamă? nu fac. dar recomand.
"kalev cramo" - este şi un pic despre...
"sex-oral in scoala" - deci.. dacă se referea la proba orală.. o găsit.. nu ştiu ce treabă are sexu că cică nu se face ură de rasă la BAC.
"yahoo webmessenger script" - eii.. am bârfit puţin despre webmessenger.. da' nu am scripturi.
"tabara ciric imagini" - n-am!
"hip hop sundays iasi poze" - nici de astea n-am!
"iubirea" - dă-mi o definiţie, că poate am pe blog şi nu ştiu.
"rezolvare proba orala bac 2007" - ei na! Orale nu fac!
"lucruri rele despre pepsi" - am spus, şi acu postul mi-a fost şters.
"ofer+sex+preturi+mici" - vreau şi io!
"reclama la zuzu" - cum să fac reclamă? sunteţi nebuni? da recomand... :X:X:X
"tarfa de companie" - devine interesant..
"inserare muzica in document html" - ştiu cum se face, da nu am scris nicăieri.
"bataie la casa de cultura a studentilor iasi" - pe bune? nu am fost!
"program de facut grafiti" - eu recomand nişte spray-uri.. acu sunt şi softuri? vreau unu pe primărie. Am Hide IP, deci nu mă găseşte.
"cand e bacul in 2007" - în 2007!!! Pe bune! E de două ori chiar!
"cum poti vedea mail-uri care nu merg cu yahoo mail" - le dai nişte picioare! numa' să meargă!
"presa, caine de paza sau arma de santaj" - cred că e un criminal în serie. da fie. la mine nu se găseşte..
"felatie" - cuvântu ăsta apare într-un comment de a lu Azazel. deci de vină este el.
"viena-gradina zoologica" - am o poză într-un post mai vechi. cei ce doresc mai multe să mă contacteze.

Şi ar mai fi.. ce ţi-e şi cu Google-ul.. caută lumea un sex oral... şi uite unde ajunge! Pe Prima Pagină!